Ljubav na prvi zalogaj

ili

Redizajn najpoznatijeg beogradskog lanca restorana

#dizajn #štampa

Nekoliko činjenica

O klijentu i projektu

Ukupno
3
Boutique restorana
Mesečno se utroši
1000
kilograma pomorandže
Boutique zapošljava preko
120
ljudi

Cilj/Izazov

Reputacija, popularnost i kvalitet usluge vremenom su prestigli grafička rešenja koja je ovaj lanac restorana koristio za neke od glavnih stvari poput jelovnika, karte kolača i specijalnih menija. Naš zadatak bio je da umesto evolucije napravimo revoluciju u dizajnu grafičkih proizvoda za Boutique, a kao rezultat izašli su kompletno novi grafički proizvodi, sa novim povezom, materijalima i dizajnom.

O klijentu

Boutique restorani postoje na tri atraktivne lokacije u Beogradu: Trg Republike, Knez Mihajlova ulica i Bulevar Milutina Milankovića. Koncept Boutique restorana je trendy ambijent sa visokom frekvencijom ljudi, uz vrhunsku ali pristupačnu kuhinju sa ogromnim izborom internacionalnih jela.

Isporučena rešenja

Boutique jelovnik

Glavni zadatak novog jelovnika bio je da se smanji zadržavanje konobara od strane gosta, iz tog razloga svako jelo iz jelovnika je fotografisano u studijskim uslovima i fotomontirano na zajedničku podlogu.

Boutique Trojka jelovnik

Za najmlađi i stilom udaljeniji od prva dva Boutique restorana, napravili smo dizajn i realizaciju novog jelovnika gde je glavni zadatak bio na izdržljivosti na habanje i spoljne temperaturne uticaje. Pored tehničkih zahteva, na novom jelovniku je ipak zadržana primena vrhunskih materijala prijatnih na dodir.

Boutique 3 mesečni meni

Mesečni meni za Boutique Trojka je dizajniran na posebnoj vrsti reljefnog krem papira kako bi se distancirao od ostatka ponude i kako bi se idealno uklopio sa zelenom tematskom bojom nasleđenom od Green Egg roštilja koji je promovisan na flajeru.

Vizuali za društvene mreže

Za potrebe objava na društvenim mrežama naš tim na dnevnom nivou pravi grafičke vizuale, specijalno prilagođene događajima. Na osnovu njih se rade posteri i flajeri za gostovanja bendova i pevača u restoranu.

Karta kolača

Rok trajanja Boutique-ovih karti kolača tokom letnjih meseci u baštama je naveo menadžment da razmisli o novoj tehnici štampe, otpornijoj na spoljne uticaje ali bez kompromisa na atraktivnosti i dopadljivosti. Naše rešenje je podrazumevalo štampu sa plastifikacijom, sa kaširanim povezom.

Vizit karte

Nova primena tipografije koju smo započeli sa novim jelovnikom prenela se i na dizajn vizit karte koja je prilagođena brzoj i povoljnoj vrsti štampe.

Hajde da uradimo nešto za vas

i učinimo da se klijenti zaljube u vaš brend

Kontaktirajte nas