Re-branding najtraženijeg smeštaja u srcu Beograda.
#brendiranje #štampa
Nekoliko činjenica o
Klijentu i projektu
Ukupno
34
apartmana
Preko
80%
je stepen popunjenosti
Više od
90%
gostiju su stranci
Cilj/Izazov
Prilikom preuzimanja poslovanja bivših Armonia apartmana, naš klijent se opredelio za kompletnu preradu postojećeg enterijera i brendinga. Naš posao je podrazumevao izradu kompletno novog brendinga sa zadatkom uklapanja nekoliko jedinstvenih motiva: Trg Republike (gde se apratmani i nalaze), kip Kneza Mihaila (simbol Trga Republike) sa neo klasičnim pristupom.
O klijentu
Five Point Square apratmani su jedni od najposećenijih apartmana u Beogradu, sa neverovatnom lokacijom i pogledom na strogi centar Beograda.
Obezbeđena rešenja
Logotip i pravilnik primene vizuelnog identiteta
Vektorski logo u 12 različitih primena: naslagani, horizontalni, slovni i simbol. Za svaku primenu su definisane po 3 kombinacije boja: kolor, sivi tonovi i crno-beli.
Dizajn grafičkih proizvoda i postera
U okviru našeg paketa vizuelnog identiteta, uradili smo rešenja za: memorandum, vizit kartu, kovertu i fasciklu.