Sa ukusnom ljubavlju

ili

Pomaganje najpopularnijem beogradskom lancu restorana

#dizajn #štampa

Nekoliko činjenica o

Klijentu i projektu

Ukupno
3
Boutique restorana
Mesečno se utroši
1000
kilograma pomorandže
Boutique zapošljava preko
120
ljudi

Cilj/Izazov

Reputacija, popularnost i kvalitet usluge vremenom su prestigli grafička rešenja koja je ovaj lanac restorana koristio za neke od glavnih stvari poput jelovnika, karte kolača i specijalnih menija. Naš zadatak bio je da umesto evolucije napravimo revoluciju u dizajnu grafičkih proizvoda za Boutique, a kao rezultat izašli su kompletno novi grafički proizvodi, sa novim povezom, materijalima i dizajnom.

O klijentu

Boutique restorani postoje na tri atraktivne lokacije u Beogradu: Trg Republike, Knez Mihajlova ulica i Bulevar Milutina Milankovića. Koncept Boutique restorana je trendy ambijent sa visokom frekvencijom ljudi, uz vrhunsku ali pristupačnu kuhinju sa ogromnim izborom internacionalnih jela.

Obezbeđena rešenja

Boutique jelovnik

Glavni zadatak novog jelovnika bio je da se smanji zadržavanje konobara od strane gosta, iz tog razloga svako jelo iz jelovnika je fotografisano u studijskim uslovima i fotomontirano na zajedničku podlogu.

Boutique 3 mesečni meni

Mesečni meni za Boutique Trojka je dizajniran na posebnoj vrsti reljefnog krem papira kako bi se distancirao od ostatka ponude i kako bi se idealno uklopio sa zelenom tematskom bojom nasleđenom od Green Egg roštilja koji je promovisan na flajeru.

Vizuali za društvene mreže

Za potrebe objava na društvenim mrežama naš tim na dnevnom nivou pravi grafičke vizuale, specijalno prilagođene događajima. Na osnovu njih se rade posteri i flajeri za gostovanja bendova i pevača u restoranu.

Hajde da zajedno napravimo projekat

kao neki od ovih što ste sad videli

Kontaktirajte nas